Salam Alaik~

***********
Atas nama tuhan yang menciptakan,
atas nama tuhan yang menggerakkan,
atas nama tuhan yang menghapuskan,
atas nama Allah yang maha mengetahui…..

aku gerakkan jemari memberi daya,
pada papan kekunci moden,
sementelah aku sedari..
bahwa Dia lah yang betul menggerakkan.

***********

hurm..
nih post pertama dari aku.. terpk nk wat blog yg mcm mner.. yg nadanya serius?? atau seperti berkarya gtu.. atau penuh dengan pengajaran yang sememangnya diperlukan terutama kepada diri aku sendiri dalam pencarian mencari nur Aku.. tp kan, klo aku tetapkan sekarang dan berusaha unutk kekal sebegitu selamanya adalah bukan aku.. setahu aku, ku orangnya yang moood asyek bertuka2.. mgkn hari ini sesuai, mgkn tidak.. apapun, apabila teradanya blog ini akan memberikan ruang kepada aku untuk mencoretkan apa yang terlintas difikiran, yang kemudiannya boleh dibetulkan oleh khalayak pembaca.. atau pun, untuk dikongsikan mana2 pengetahuan sekalipun bersama yang mungkin kemudiannya boleh diperbaiki dan dilperlengkapkan dengan pengetahuan pembaca yang sudi.. hmm.. mungkin gaya ini lebih sesuai untuk ku.. lgpon, sbnrnya aku sendiri merasakan agak sukar untuk kekal istiqamah dalam penulisan ini.. kerna itu ku panjatkan doa kpda Aku a.k.a Tuhanku, dan Rabbku.. semoga melalui teknologi ini, iman ku akan bertambah.. insyaallah…

3 thoughts on “Salam Alaik~

Leave a Reply

